jueves, 24 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi al Blog

Al principi, em va costar una mica aprendre com funcionava el blog, ja que era una eina desconeguda per a mi.
Però després, vaig veure la seva utilitat i que a través d'ell podiem penjar les feines diàries de la universitat com treballs, apunts, etc. i altres àmbits interessants sobre l'educació infantil.

El blog, que el varem obrir des de l'àrea de TIC, ha sigut una bona eina per a comunicar-me amb els mestres i els alumnes de la classe, a l'hora de fer també treballs col·laboratius.
L'únic inconvenient que he tingut és que per a penjar les feines al blog tenia que dedicar molt de temps i jo no en tenia suficient, però tot i així, crec que he penjat tot el que calia.


Pel que fa a les intervencions, voldria destacar-ne dues:

Pràctica d'imatge:

Utilitzar el programa GIMP m'ha agradat molt, ja que he pogut crear una nova imatge a partir de l'original, tot modificant-la amb les diverses eines que oferia.

Enllaç: http://irissg88.blogspot.com/2009/10/practica-dimatge.html

Pràctica de vídeo:

Crear un vídeo amb el programa Windows Movie Maker m'ha semblat molt interessant, ja que amb aquest, es poden realitzar muntatges molt originals. El meu muntatge el vaig fer sobre la meva vila, El Masnou, i vaig gravar petits vídeos, amb escenes representatives d'ella.

Enllaç: http://irissg88.blogspot.com/2009/11/practica-de-video.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario